Informacje podstawowe

Serwis hostingowy PlatHost.pl jest własnością firmy:

MXD Spółka z o.o.
ul. Hetmańska 25
15-727 Białystok
NIP PL5423443138 KRS 0000944313
Nest Bank
Nr konta: 28 1870 1045 2078 1071 5667 0001 - PLN (zł)

§1. Definicje:

  • Umowa – oznacza umowę zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, pomiędzy Plathost, a Klientem na świadczenie Usługi.
  • Plathost – serwis internetowy prowadzony przez MXD Sp. z o.o. 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 25, zwany także Usługodawcą.
  • Operator – dostawca Usług hostingowych, którego dane zostały wskazane w Umowie lub na stronach internetowych zawierających ofertę Usług hostingowych.
  • Klient – osoba, która zawarła z Plathost umowę na świadczenie Usługi.
  • Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Usługa hostingu – usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi serwera w celu umożliwienia utrzymywania na nim stron w sieci WWW.
  • Serwis – serwis internetowy www.plathost.pl, prowadzony przez MXD Sp. z o.o. 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 25
  • Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Plathost.
  • Konto – indywidualne, elektroniczne konto w ramach Serwisu aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z usług Serwisu.
  • Usługa – każda z usług świadczonych przez Plathost za pośrednictwem Serwisu.
  • Domena – unikalny ciąg znaków alfanumerycznych dostępnych do rejestracji, składający się z nazwy oraz rozszerzenia oferowanego przez danego rejestratora.
  • Usługa domeny – usługa polegająca na rejestracji Domeny lub jej przedłużeniu na kolejny okres.
  • Siła wyższa – niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, którego skutkom nie można zapobiec pomimo dołożenia najwyższej staranności.

§2. Postanowienia ogólne:

  • Niniejszy Regulamin jest dokumentem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013r, poz.1422).
  • Warunkiem zawarcia Umowy i korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną jest dokonanie rejestracji w Serwisie i podanie prawdziwych danych Klienta. Skutkiem rejestracji w Serwisie jest powstanie Konta Klienta. Jeden Klient może posiadać jedno Konto jako osoba prywatna i jedno jako prowadzący działalność gospodarczą.
  • Lista oferowanych przez Plathost Usług wraz z podanymi okresami ich rejestracji lub odnowienia oraz Cennikiem jest umieszczona w Serwisie.
  • Postanowienia Regulaminu określają prawa i obowiązki stron Umowy.
  • Regulamin obowiązuje Klienta bez względu na formę w jakiej została zawarta Umowa.
  • Klient ma możliwość szybkiego kontaktu z Operatorem za pomocą:
    • poczty tradycyjnej pod adresem: 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 25,
    • poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@plathost.pl,
    • telefonicznie pod numerem telefonu: 728 080 015,
    • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.

§3. Informacje dla konsumentów:

  • Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów (Dz.U. z 2014r, poz.827) Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Prawo, o którym mowa przysługuje Konsumentowi bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  • W celu odstąpienia od Umowy Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK do niniejszego Regulaminu.
  • Oświadczenie należy skierować w formie elektronicznej na adres info@plathost.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny MXD Sp. z o.o. 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 25.
  • Prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
    • gdy PlatHost wykonał w pełni Usługę przed otrzymaniem oświadczenia o odstąpieniu,
    • usługi o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§4. Rejestracja konta:

  • Rejestracja konta odbywa się za pośrednictwem formularza zawartego na stronie internetowej Operatora.
  • Aktywacja konta nastąpi po potwierdzeniem w otrzymanej wiadomości e-mail. Konto pozostaje aktywne przez okres, za jaki został uiszczony abonament.
  • Zablokowanie konta następuje po 60 dniach bez aktywności.
  • Odblokowanie konta następuje po zgłoszeniu do BOK.
  • Operator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy osób trzecich.

§5. Zawarcie umowy:

  • Operator świadczy Usługi hostingowe na podstawie Umowy zawartej z Klientem.
  • Umowa może zostać zawarta w formie pisemnej lub w innej formie. W szczególności Umowa może zostać zawarta przez Uruchomienie usług hostingowych, które nastąpiło po otrzymaniu Zamówienia przez Operatora.
  • Umowa zostaje zawarta w chwili jej podpisania albo w chwili Uruchomienia usług hostingowych – w zależności od tego co nastąpi pierwsze.
  • Umowa jest zawierana na czas nieoznaczony oraz rozliczana w okresach abonamentowych wskazanych w Cenniku usług, chyba że w treści Umowy wskazano inaczej.
  • Do zawarcia Umowy Klient podaje zgodne z rzeczywistością następujące dane:
    • nazwisko i imiona,
    • pełną nazwę firmy (jeśli Klient jest Przedsiębiorcą),
    • reprezentanta firmy (jeśli Klient jest Przedsiębiorcą),
    • PESEL (jeśli Klient jest Konsumentem),
    • NIP, REGON, KRS (jeśli Klient jest Przedsiębiorcą),
    • adres zamieszkania bądź adres siedziby Przedsiębiorcy,
    • adres do korespondencji, jeśli jest inny niż adres, o którym mowa wyżej,
    • hasło dostępu,
    • adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego.
  • Przed zawarciem umowy lub w związku z zawarciem umowy Operator ma prawo zweryfikować wskazane przez klienta dane, a szczególnie w przypadku gdy zachodzi podejrzenie, iż są nieprawdziwe. Operator może zażądać przedstawienia dokumentów potwierdzających prawdziwość podanych danych, np. skan dokumentu tożsamości, odpis z CEIDG, KRS.
  • Zawarcie Umowy jest potwierdzane wystawieniem faktury przez Operatora, która obejmuje Opłatę abonamentową za pierwszy Okres abonamentowy, w wysokości zgodnej z Cennikiem usług.
  • Dokonując zamówienia wszelkich usług w serwisie PlatHost.pl, które są realizowane automatycznie: hosting www, serwery Cloud VPS, domeny, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy z chwilą realizacji usługi przez system (w zgodzie z pkt. 1, art. 38. Ustawy o prawach konsumenta).
  • Składając zamówienie na usługę z automatyczną aktywacją w PlatHost.pl, Klient wyraża zgodę na jej natychmiastową aktywację, tracąc tym samym możliwość odstąpienia od umowy.

§6. Opłaty abonamentowe:

  • Wynagrodzeniem pobieranym przez Operatora z tytułu świadczenia Usług hostingowych na rzecz Klienta jest Opłata abonamentowa. Wysokość Opłaty abonamentowej jest ustalana na podstawie Cennika usług obowiązującego u Operatora w dniu złożenia Zamówienia. Opłaty abonamentowe naliczane są w systemie miesięcznym, kwartalnym, półrocznym i rocznym.
  • Opłata abonamentowa jest pobierana za cały Okres abonamentowy z góry.
  • Klient może zmienić czas trwania Okresu abonamentowego pod warunkiem przekazania Operatorowi dyspozycji w tym zakresie przed końcem trwającego Okresu abonamentowego. Zmiana czasu trwania Okresu abonamentowego następuje wraz z początkiem nowego Okresu abonamentowego.
  • Operator wystawia i przesyła Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient wyraża zgodę. Operator przesyła fakturę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia. Klient ma prawo żądania otrzymania faktury w formie tradycyjnej, co powinien zgłosić w formularzu podczas zamawiania usługi lub poprzez zgłoszenie w panelu klienta. Faktura w formie tradycyjnej zostanie przesłana na adres podany przez klienta, po uiszczeniu przez klienta kwoty 15 zł netto tytułem kosztów przesyłki.
  • Opłata abonamentowa jest płatna:
    • przelewem bankowym w terminie wskazanym na fakturze (Klient jest zobowiązany do wskazania na poleceniu przelewu tytułu wpłaty, w sposób nie budzący wątpliwości).
    • płatności online - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  • Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MastercardElectronic, Maestro
    • szybki przelew bankowy online
    • standardowy przelew bankowy
  • Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Operatora.
  • Zapłata następuje w chwili uznania rachunku bankowego Operatora. W przypadku opóźnienia zapłaty Operator ma prawo naliczenia odsetek ustawowych oraz zawieszenia wykonywania Usług hostingowych do czasu wniesienia przez Klienta Opłaty abonamentowej. W przypadku opóźnienia we wniesieniu Opłaty abonamentowej przekraczającej 30 dni Operator ma prawo do rozwiązania umowy bez wyznaczania dodatkowego terminu do uregulowania zapłaty.
  • W przypadku rozwiązania umowy Operator ma prawo do usunięcia konfiguracji Usług hostingowych Klienta, kont utworzonych przez Klienta lub Użytkowników oraz wszelkich danych zapisanych w ramach tych kont. Rozwiązanie Umowy w trybie zdania poprzedzającego pozostaje bez wpływu na obowiązek wniesienia przez Klienta Opłaty abonamentowej za rzeczywisty okres świadczenia przez Operatora Usług hostingowych.
  • Opłata abonamentowa nie podlega zwrotowi w przypadku wypowiedzenia umowy przez Klienta lub złożenia przez Klienta oświadczenia o rezygnacji z Usług hostingowych.
  • Uiszczona Opłata abonamentowa podlega zwrotowi w przypadku dokonania wypowiedzenia Umowy przez Operatora za wyjątkiem wypowiedzenia spowodowanego niewłaściwym korzystaniem z usług przez Klienta lub Użytkownika.
  • Operator zastrzega sobie możliwość zmiany cen opłat abonamentowych. Zmiana ceny nie dotyczy Klientów z opłaconym okresem abonamentowym do końca trwania tego okresu.
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§7. Usługa rejestracji domen internetowych:

  • Plathost świadczy usługi polegające na pośredniczeniu w rejestracji domen internetowych, ich rezerwacji oraz obsłudze administracyjnej i technicznej.
  • Klient składa zamówienie na Usługę Domeny. Zamówienie Usługi Domeny jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów wybranych podmiotów zarządzających domenami.
  • Zawarcie Umowy na Usługę Domeny następuje z chwilą potwierdzenia przez Plathost złożenia zamówienia przez Klienta.
  • Proces rejestracji Domeny zostanie rozpoczęty przez Plathost po zaksięgowaniu przez niego wpłaty.
  • Złożenie zamówienia skutkuje jednoczesnym udzieleniem Plathost upoważnienia do reprezentowania Klienta przed podmiotami zarządzającymi domenami. W ramach powyższego upoważnienia Plathost może dokonywać wszelkich czynności związanych z zarejestrowaniem i administrowaniem Domeny w imieniu Klienta.
  • Rejestracja, przedłużenie oraz rezerwacja wybranej przez Klienta Domeny zależy wyłącznie od decyzji podmiotu zarządzającego domenami.
  • Plathost ma prawo odmówić zawarcia Umowy jeżeli Klient w zgłoszeniu poda nieprawidłową Domenę lub zamówienie złożone przez Klienta wymaga uzupełnienia, bądź w stosunku do wybranej Domeny zostało już wszczęte postępowanie rejestracyjne.
  • Plathost nie ponosi odpowiedzialności za rejestrację lub rezerwację Domeny w złej wierze, utratę praw do Domeny przez Klienta na skutek roszczeń zgłoszonych przez osobę trzecią oraz zablokowanie, usunięcie Domeny lub jej przejęcie przez osobę trzecią.
  • Plathost zobowiązany jest do wykonywania dyspozycji Klienta w przedmiocie zarządzania Domeną. Dyspozycje mogą być zgłaszane przez Klienta w formie elektronicznej na adres: info@plathost.pl Plathost ma prawo odmówić wykonania dyspozycji Klienta, jeżeli są one niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa lub postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  • Umowa na Usługę Domeny ulega rozwiązaniu z chwilą wyrejestrowania Domeny lub jej przeniesienia do innego dostawcy.

§8. Odpowiedzialność abonenta:

  • Abonent ponosi pełną odpowiedzialność za dane i treści zawarte na swoim serwerze wirtualnym, zwłaszcza umieszczone dane osobowe osób trzecich oraz za ich aktualizację.
  • Abonent jest odpowiedzialny za treści i materiały udostępniane przez osoby, którym udostępnił miejsce na swoim serwerze wirtualnym.
  • Szczególnie zabrania się:
    • umieszczania na serwerach Operatora informacji zawierających treści niezgodnych z polskim prawem.
    • rozpowszechniania pornografii, łamania praw autorskich (mp3, cracki, seriale, itp), działania na szkodę osób trzecich, rozsyłania SPAMu
    • działania na szkodę pozostałych użytkowników usług PlatHost.pl (nadmierne wykorzystywanie zasobów serwera, mocy procesora),
    • udostępniania materiałów osobom trzecim w sposób powodujący wykorzystywanie zasobów serwera (dotyczy w szczególności instalowanych skryptów wykorzystywanych na innych stronach – systemów bannerowych, aliasów, itp.),
    • prób łamania zabezpieczeń serwera,
    • streamingu oraz serwerów gier,
    • odsprzedawania kont osobom trzecim.
  • Abonent ponosi pełną odpowiedzialność rejestrując konto bądź domenę za jej nazwę.
  • Abonent zobowiązany jest do utrzymywania w tajności haseł dostępu, nie ujawniania ich osobom trzecim.
  • Abonent zobowiązany jest do wykonywania kopii bezpieczeństwa we własnym zakresie i jest odpowiedzialny za ich aktualność.

§9. Odpowiedzialność operatora:

  • Operator zobowiązany jest do:
    • Stałego i nieprzerwanego świadczenia usług Abonentowi, który uiścił opłatę abonamentową i nie złamał niniejszego Regulaminu. Stałe i nieprzerwane świadczenie usług rozumiane jest jako pełny dostęp Klienta do jego usług.
    • Operator zastrzega sobie prawo do przerw konserwacyjnych, a w przypadku awarii zagrażającej stabilności usługi do natychmiastowej wymiany wadliwego podzespołu.
    • Poinformowania z odpowiednim wyprzedzeniem Abonenta o zaistniałej konieczności czasowego odłączenia dostępu do pewnych usług.
  • Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:
    • nieprawidłowego użytkowania kont,
    • podania nieprawdziwych lub niepełnych danych podczas rejestracji konta oraz złamania Regulaminu przez Abonenta,
    • Operator nie ponosi odpowiedzialności za dane Użytkowników przechowywane na serwerach Operatora.
  • Operator wykonuje codziennie kopię bezpieczeństwa, jednak nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dane abonenta umieszczone na serwerze, za ich ewentualną utratę.
  • Operator zapewnia minimalny uptime serwerów na poziomie 99% dla kont hostingowych w skali roku.
  • W przypadku większych przerw w działaniu, niż wymienione powyżej Operator jest zobowiązany przedłużyć okres abonamentowy o 1 dzień za każde 5 godzin awarii.
  • W przypadku innych usług niewymienionych powyżej gwarancja SLA ustalana jest według zapisu w ofercie.
  • Całkowita odpowiedzialność Operatora z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy ograniczona jest wyłącznie do rabatu przysługującemu Abonentowi z tytułu niedotrzymania SLA. Abonentowi nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania uzupełniającego oraz żadne inne roszczenia z tego tytułu. Operator w szczególności nie odpowiada za zysk utracony.
  • Operator nie bierze odpowiedzialności finansowej za straty poniesione przez abonenta w wyniku utraty danych lub niemożliwości przesyłu danych spowodowane przerwą w dostępie do serwera.
  • Operator przechowuje dane umieszczone na serwerze przez Klienta przez okres świadczenia usługi oraz:
    • w przypadku hostingu współdzielonego przez następne 30 dni, po czym w przypadku nie przedłużenia okresu abonamentowego na zasadach określonych w Regulaminie, dane są usuwane z serwera bezpowrotnie
    • w przypadku serwerów VPS i serwerów dedykowanych przez następne 7 dni, po czym w przypadku nie przedłużenia okresu abonamentowego na zasadach określonych w Regulaminie, dane są usuwane z serwera bezpowrotnie.

§10. Procedura reklamacji:

  • Wszystkie zastrzeżenia, które dotyczą Usług świadczonych przez Operatora za pomocą Serwisu należy przesyłać pisemnie na adres: MXD Sp. z o.o. ul. Hetmańska 25, 15-727 Białystok lub w formie elektronicznej na adres: info@plathost.pl
  • Reklamacja winna być złożona w miarę możliwości niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia będącego przyczyną jej złożenia.
  • Reklamacja powinna zawierać:
    • dane kontaktowe Klienta – imię i nazwisko lub nazwa firmy oraz adres podane podczas składania zamówienia,
    • określenie przedmiotu reklamacji,
    • żądanie Klienta (jeżeli Klient z takim występuje),
    • podpis Klienta (w przypadku reklamacji przesłanych pisemnie).
  • Operator ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Abonenta uznał za uzasadnione
  • Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Konsument ma prawo uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Plathost od Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów.

§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Operatorem.
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Operatorem.

§12. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej:

  • Umowa abonencka może być rozwiązana:
    • Na skutek pisemnego oświadczenia Abonenta o rezygnacji z usługi dostarczonego co najmniej na 7 dni przed datą rozwiązania umowy.
    • Z powodu opóźnienia w zapłacie całości lub części opłaty abonamentowej powyżej 14 dni od terminu zapłaty.
    • Z powodu podania przez Abonenta w formularzu zamówienia nieprawdziwych danych.
    • Z powodu wykorzystywania lub uzasadnionych obaw, że Abonent będzie wykorzystywał usługi niezgodnie z ich przeznaczeniem, a także w sposób naruszający przepisy obowiązującego prawa lub dobra osób trzecich.
    • W wyniku naruszenia przez Abonenta warunków korzystania z usług, po uprzednim powiadomieniu i podaniu przyczyn z wyprzedzeniem 14 dni przed datą rozwiązania umowy, lub jeśli naruszenie dotyczy dóbr innych użytkowników sieci – ze skutkiem natychmiastowym.
    • Na skutek rozwiązania lub likwidacji Abonenta nie będącego osobą fizyczną.
    • Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy Plathost.pl.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników. W przypadku rozwiązania umowy ze strony Usługodawcy, Użytkownikowi przysługuje prawo do zwrotu opłaty abonamentowej pomniejszonej o wykorzystany okres abonamentowy. Zwrot przysługuje wyłącznie w sytuacji gdy Użytkownik nie przyczynił się bezpośrednio do spowodowania zagrożenia dla innych Użytkowników sieci.

§13. Odstąpienie od umowy:

  • Abonent ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny (art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
  • Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
  • Dokonując zamówień usług, gdzie usługi realizowane są w sposób automatyczny Abonent utraci prawo do odstąpienia od umowy z chwilą realizacji usługi przez system (art. 38 pkt.1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
  • Dokonując zamówień w serwisie Plathost.pl użytkownik wyraża zgodę na niezwłoczną realizację zamówionych usług.

§14. Postanowienia końcowe:

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Wszelkie spory wynikające z realizacji Umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Operatora. Nie wyłącza to uprawnienia Konsumenta do wytoczenia powództwa przed sąd miejscowo dla niego właściwy.
  • Operator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie o czym zostanie poinformowany każdy użytkownik serwisu w formie elektronicznej.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 15-01-2022 r

ZAŁĄCZNIK-odstąpienie od umowy